follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Monday, July 18, 2011

Blog Temporarily Shutdown...

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum... Last Tuesday (12/7/2011) dapat memo berikut:

"Your viva will be schedule on 25/7/2011. Please refer e-community for detail info. Thank You."
Center for Graduate Study, Universiti Malaysia Pahang

Bermakna hanya ada satu minggu sahaja lagi sebelum tarikh tersebut. Okeh, masa untuk stand down from blogging for a week untuk membuat segala persediaan bagi menghadapi viva voce (pronounce as, 'vaiva vos') tersebut. Ini merupakan penilaian terakhir yang mana dua orang penilai (internal and external examiner) akan menilai pembentangan (thesis defend) untuk melayakkan saya mendapatkan "Master of Engineering (Chemical)" yang telah diusahakan semenjak mula mendaftar pada Januari 2008.

My internal examiner will be Prof. Madya Maksudur Rahman Khan dari fakulti saya sendiri di UMP ni. Dan seorang lagi merupakan external examiner dari UPM iaitu Prof. Madya Dr. Thomas Choong Sheaw Yaw. Siapa punya pensyarah ni?! Sila angkat tangan... :P

Nasib baik tidak perlu tunggu lama di antara tempoh saya menyerahkan draf tesis dan viva. Hanya 6 minggu sebelum saya dipanggil untuk viva ni. Alhamdulillah. Hope everything will go smoothly... Perlu kejar untuk majlis konvokesyen UMP yang dijadualkan pada 24 dan 25 September ni. Senarai nama belum keluar lagi Sahabat-sahabat seangkatan ramai yang akan konvo tahun ni. Nak konvo sekali dengan mereka. Huk3! Doakan saya ye! Amin.

Maka selama tempoh bertenang saya dalam seminggu ni, saya tinggalkan anda semua dengan segmen ini:


So, jangan ada yang rindu-rinduan dengan entri dari blog ni ye sepanjang ketidakberadaan saya... :) Love u all! XoXoXo...


9 comments:

Elih Japahar said...

All the best utk penilaian itu yer..! tunggu sehingga berblogging lagi..

Firdaus Life said...

gudluck for viva

Izzati Liyana Sabri said...

UMP? wah. tak sangka pulak jumpa kat sini. tapi bkn sy la. my MR yg student UMP. btw, goodluck okeh. :)

jom singgah sini pulak : 7 Sebab Kenapa Girls Suka Pakai Skirt

Reen Tart Nenas said...

wah. meriah!

Ezad Skytech said...

gudluck Luna..(^^,)

damha said...

semoga berjaya dgn jayanya....

Syazana Zainn said...

semoga berjaya :)

Nazz@Purple said...

gd luck ye;)

nurshaf said...

hey,,,gud luck.....