follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Monday, November 15, 2010

Missing You a Lot!

Seharian mood utk sambung siapkan thesis tu tidak kunjung tiba... Aduhhh... Gawat kalau macam ni! Seharian suntuk hari ni aktiviti hanya berlegar kepada 3 perkara ni: Makan, Tidur, Internet! Sudah cuba utk fokuskan minda kpd penulisan ini, tp tidak berhasil lho! Where have u been my mood!


Currently looking back these albums... Saya sangat rindu mereka. Saya rindukan kenangan lalu bersama mereka. Saya rindukan sekolah rendah, sy rindukan sekolah menengah, saya rindukan KML, saya rindukan UMPian 2003-2007. Masa berlalu begitu pantas membawa pergi semua kenangan itu! Okeh, cut d craps! Just disconnect this cable, then go to your desk! U really got bunch of works to do!


No comments: