follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Sunday, September 21, 2008

Tarawikh @ Masjid As-Syakirin KLCC



It was 19th of Ramadhan... It was my first time after 18 days of fasting, breaking fast with abg. Camni la kalau cinta jarak jauh ni! Kami berbuka kat Kg Baru, my favourite place of food hunting.. Keh! Keh! Keh! Tapi tak dapat restoran yang best pon masa berbuka.. Da tak sempat nak pilih coz masa tu lagi beberapa minit nak berkumandang azan Maghrib... Kalau selalu abg bawak aku makan kt Kg Baru tu, aku terlalu cerewet untuk memilih restoran, kali ni aku pasrah... Nak tak nak, kene gak ikut cakap abg.

Selesai berbuka, kami solat Maghrib kt Masjid Kg Baru. Rezeki kami pada hari tu dpt bubur lambuk Kg Baru yang diagihkan kepada setiap jemaah yg solat di masjid tuh... Dulu asal masuk jer bulan puasa, kt Kg Bharu ni famaous dgn bubur lambuk Kg Baru. Nak la jugak aku merasa, sedap sgt ke bubur tu... Tp actually, not my taste la.

After solat Maghrib, aku ngan abg bergegas pulak ke Masjid As-Syakirin KLCC untuk menunaikan solat sunat terawikh. It was my first time solat terawikh kt masjid ni... Boleh tahan gak masjid ni. Nampak exclusive je kt ruang solat tu. Siap pakai aircon tu... Dah siap solat terawikh, abg hantar aku balik umah ayah. Sampi situ jer la untuk ari tu...


No comments: