follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Tuesday, July 17, 2012

Follower Ke-3131 - Norfatiha

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum... Hah! Dapat jugak akhirnya captured best follower no. ni... 3131, that is not the 4D no okeh! jangan nak mengada gi tikam kat kaunter 4D tu! Haremmmm!

Okeh, okeh, shut the crap! This lucky no goes to..... Jeng! Jeng! Jeng!




Adik Norfatiha... Mau jalan-jalan di blog beliau?! Boleh klik banner blog yang comel kat bawah ni...



Okeh, sedikit komen ye buat adik Norfatiha kita ni... Kak Luna Lanun nak bagi komen ikhlas ni setelah meninjau blog adik tu. Cuma pendapat dan pandangan kak Luna saja... Terpulang pada empunya blog untuk menerimanya bagaimana. No heart feeling okeh!

Untuk menjadikan blog kita mesra pengunjung, segala perkara yang tak perlu letak dalam blog, rasanya tak perlu letak. Bukan apa, ianya akan melambatkan loading page blog. Bila ada pengunjung datang untuk menjenguk blog kita, masuk je blog kita, loading nye lembab bagai siput ba alif ba ya. Belum sempat habis loading, pengunjung tu dah close your page. Hilang mood nak jalan-jalan kat blog trus.

Melainkan kita da mencapai tahap blogger selebriti yang mempunyai puluhan ribu follower di mana pengunjung akan sentiasa membanjiri blog kita walau apa "makhluk" sekalipun yang kita letak dalam blog kita. Ianya tetap tidak menjejaskan kehadiran pengunjung ke blog. Namun bagi blogger yang masih baru, jangan "syiok sendiri" kalau rasa kita nak blog kita dikunjungi oleh blogger lain.

Mungkin artikel ini boleh membantu sedikit... Unsur "JANGAN DIBUAT" Pada Blog Untuk Menjadi "BLOG MESRA PENGUNJUNG".

Again, no heart feeling ye. Itu cuma pendapat kak Luna yang dah menjadi blogger sejak 2008.