follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Monday, June 02, 2008

Officially Became Mak Ngah!

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang


29 May 2008, lebih kurang kul 12.30 tgh mlm, secara rasminya saya menjadi mak ngah kepada anak buah pertama dlm famili saya... Merupakan cucu sulong dalam famili. Ni mesti jadik yg plg kene manja dlm famili nnt... Biasalah, umah mak saya dah lama tak dengar tangisan bayi... Time si comel ini delivered, saya sorang saja yg tiada di rumah, adik beradik yg lain sumer di umah menerima kehadiran org baru ni... Sedih oooo... Saya lak yg excited terlebih! Walhal, anak buah jer, bkn anak sendiri. Kalau anak sendiri nnt, tak tau la macam mana lak excited saya time tuh! Tak tergambar lagi buat masa ni perasaan time tu... My turn lambat lagi kot! Huhuhuhuhuhu.... Nama baby ni, mak dia yang bagi nama.. Mak aih, panjang giler nama. Cam nama dalam novel2 cinta lak... Biarlah, anak dia, suka ati dia la nk kasik nama, yg penting nama yang baik2.. Amyra Syazathul Leeyana (Puteri Harum Lembut?) Lebih kurg cam tu la maksud dia... Tak sabar ni nak balik kampung raya nanti nak jumpa dengan org baru ini...


No comments: