follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Tuesday, June 03, 2008

Tokong Ular, Penang

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Dengan Nama Allah yg Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Eeeiiiii... Geli la tengok ular sawa tu! Tolong jangan dekatkan ia kepada saya... Mungkin kerna itulah tiada gambar dgn ular sawa itu.. Dia nak letakkan di atas bahu saya?! Owhhh pleaseeee!!! Jangan... Selamat RM15 saya sbb hanya dengan bergambar sekeping dengan ular sawa tu,  mereka caj RM15 okeh!

Semasa lawatan saya ke mari, tokong ini sedang under construction... So banyak pemandangan yg menyakitkan mata melihat... Tidak banyak yg menarik, melainkan hanya ada beberapa ekor ular sawa serta ular daun (kot!)...

Bawa anak2 pergi berjalan-jalan... :D

Ewahhhhhh.. Budak2 ni peace lak :p

Ramainya anak saya... Hik3!

Tengkiu buat Cik Ida comel lote kite ni sbb bawa saya jalan2 okeh!


No comments: