follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Saturday, December 11, 2010

Soto @ Bihun Sup - Papar Style

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Dengan Nama Allah yg Maha Pengasih dan Maha Penyayang

Assalamualaikum dearies... Kepada direct and indirect readers. Sejak pg td sehingga saat ini sebenarnya sdg bertungkus lumus dgn thesis sy. Aduh, sangkut pada bbrp bahagian. Perlukan tunjuk ajar dari mereka yg expert. Sdg cuba dan sdg mencuba utk memahami, namu tidak bisa! Maka saya pun beralih dr microsoft words kepada folder My Pictures. Melihat punya melihat akhirnya terlihat gambar ini, dan sy dgn berbesar hatinya ingin berkongsi kpd para pembaca sekalian...

Okeh, kita lihat gambar ini. Sudah tentulah berkaitan seperti tajuk entri di atas okeh!

Lebih kurang beginilah presentation soto Papar style. Owh sgt sedap! Terliur melihatnya... Totally my peberet. Makanan dr tempat asal saya jugak yg menjadi kesukaan lidah saya.

Fakta penting... Kihkihkih... Sy sungguh jarang melihat restoran2 di Lembah Klang dan Kuantan (antara lokasi yg agak lama saya menduduki) yg mana di atas meja makan mereka menyediakan kicap, cili, cuka, lada putih dan ajinomoto seperti di atas. Kalau di Sabah, mostly restoran ada bahan2 mentah tersebut di atas setiap meja.

Saya jadi lapar melihat gambar ini! Slurrrpppp!!! Cant wait to go back untuk menikmati hidangan ini lagi!


No comments: