follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Monday, April 04, 2011

Contest Adik-Beradikku Yang Cute

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Assalamualaikum dan selamat malam... Ini entri ke-3 saya untuk hari ini. Sebenarnya sudah mau quit lepas post entri ke-2 td, tp semasa sy sedang walking2, running2, guling2 kat blog org lain, jumpa pulak la kontes ini! Rasanya macam menarik kerna bila terbaca saja tajuk ini, trus sudah terpikir gambar yg mana yg akan saya pertaruhkan nnt... Hahaha... Belum post lg gambar tu, sy sudah gelak dulu!


TERMA DAN SYARAT:

  • Follow belog Fadhirul Ahmad.
  • Buat entri bertajuk, "Contest Adik-Beradikku Yang Cute"
  • Letak banner contest dan linkkan ke entri asal.
  • Letak banner contest pada sidebar beserta link.
  • Hanya sekeping gambar yg boleh dipertandingkan.
  • Buat huraian ringkas dan padat tentang, 'kenapa gambar itu dipilih?!'
  • Tag sekurang-kurangnya tiga orang rakan dan pastikan mereka tahu.
  • Tinggalkan link entri kamu dlm ruangan komen entri asal contest.
TARIKH TAMAT PENYERTAAN
  • 10 April 2011 sebelum 12.00 tgh mlm.

SAYA PERTARUHKAN GAMBAR INI


Gambar diambil sehari selepas persandingan kakak saya. We all gathered together, adik-beradik sama mak sama bapak dgn adik-beradik lain mak sama bapak. Sangat jarang sekali kami berpeluang untuk hang out bersama-sama. Kerna saya pun jarang-jarang berpeluang balik ke Sabah. Dalam gambar ni sepatutnya ada 17 org kesemuanya, tapi yg lain sudah lari masuk ke gigi pantai, yg masih baby pulak tinggal kat rumah (xleh bawak budak2 kicik g pantai senja2 gini), yg 2 org lg anak mak yg no 3 ada di KL masa ni, pastu sy tidak termasuk dlm acara lompat melompat ini kerna sy la tukang tangkap gambar ini!

SAYA TAG INI ORANG


Okeh smpi sini saja utk hari ini... Mau tidur!