follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Saturday, April 23, 2011

Saya Mahu Strawberry White Coffee Genting Higlands dan Teruja untuk memiliki Astro B.yond PVR

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Dengan Nama Allah yg Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang


Assalamualaikum...

Giveaway datang lagi... Hik3! Anjuran eyriqazz. Saya suka menyibukkan diri dalam giveaway dan contest orang lain. Meh terjah! Klik link di bawah untuk menyertainya.

Saya Mahu Strawberry White Coffee Genting Higlands

SLOGAN:

Saya Teruja Untuk Memiliki Astro B.yond PVR kerana... (tidak melebihi 30 patah perkataan)
...dengan adanya Astro B.yond PVR, saya dapat merakam rancangan Astro kegemaran saya tanpa mengganggu tugas yang perlu dilakukan sewaktu rancangan tersebut dimainkan dan akan menontonnya mengikut masa saya.

Selamat mencuba!