follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Wednesday, April 13, 2011

Macam Tak Percaya Saja Menang GA Bangku Kosong

Bismillahirrahmanirrahim
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera dan selamat petang (owhhh ptg ni ada pasar malam kt taman ni, hik3!)...

Apa yg macam tak percaya tu Luna?! Oklah direct to the point, org pon tak berselera mau baca panjang2 okeh!

Last 3 months ago, ada join in Pra Giveaway Bangku Kosong. Tak mengharap apa2 pun masa join GA tu. Saja suka suki mengisi masa lapang. Sudah Allah takdirkan itu rezeki saya.... Maksudnya SAYA MENANG la tu. Hakhakhak!

Keputusan Pra Giveaway Bangku Kosong telah dikeluarkan pada 05 Februari 2011, tp baru ini saat saya baca entri utk keputusan tu...


Setiap penyertaan yg layak akan diberikan no penyertaan. Saya dapat No. 50. Kemudian senarai peserta dibahagikan kepada 5 kumpulan kerna ada 5 hadiah yg ditawarkan utk 5 pemenang bertuah yg dipilih melalui Random.org, dan saya pun termasukla dlm Kump Ke-5. Hik3, its all about 5. Saya pun baru perasan!

Tarikh keputusan dibuat : 05 Februari 2011
No penyertaan saya : Yang ke-50
Kump saya : Kump 5

Result generated by Random.org. Kehkehkeh... 

Anyway, masih available lg ka hadiah dia tu?! Inchik HasrulHassan, blh claim lg ka hadiah sy?! Ka sudah expired?! Haiyyok!


No comments: