follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Thursday, October 15, 2009

Linda + Robin Wedding @ Temerloh

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Dengan Nama Allah yg Maha Pengasih lagi Maha Penyayang


Confused!!!! Satu majlis, beberapa pasangan pengantin.. Hahahaha... Siapalah agaknya yg empunya gerangan. Kamu semua ingin tahu?! Mari kita lihat...


Ni pasangan pengantin yg sebenar... Robin dan Linda...


Sy yg baru mau belajar menepung tawar.

Kemudian, setelah pasangan pengantin ni meninggalkan pelamin mereka utk majlis makan beradat, apa lagi? Sahabat-sahabat ni mula la utk mem'posing'kan diri masing-masing di atas pelamin. Mari kita lihat calon-calonnya...


Sedondon baju! Owh tidak! Jangan ada gossip liar okeh! Hahaha... Sahar begitu seronok menjadi pengapit! Azwa buat muka mengantuk! Saiful Azman pulak dengan muka yg selebet itu!


Azwa dan Sahar... Kemudian Nod dan Yusuf mengambil peranan sebagai pengapit. Ishhkkk!!!


Yang ni sangat confused! Pasangan yg sangat ganjil. Hahahaha...


Kemudian Salimah dan Sahar. Hampir sama dah tu nama. Sangat baik ini pengantin! Sangat bersopan santun lorrr....

Punah pelamin org kami kerjakan... Nasib tak roboh jer. Tetamu lain hanya geleng kepala dan gelak jer melihat telatah kami.


Keluarga baru... Hahaha.. Anak siapalah yg kami pinjam ni. Tapi budak ni sangat comel. Pantang org sua kamera kat dia, mesti dia senyum. Bestnye kalau dapat anak comel-comel macam ni. Ni yg buat tak sabar nak kawin jugak ni!


Buat sahabat ku Linda + Robin, sy doakan semoga berkekalan la jodoh u all. Dapat baby yg comel-comel. Bahagia ke anak cucu. Next, siapa pula?!


2 comments:

alynn eyoe said...

eya lar
bila plak k0 maw kawin ne?

Luna said...

ba sabar ba sja ko... klu iya pun, bg la si santi lepas dulu! hukhukhuk...