follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Friday, March 18, 2011

Sunrise (from Kuala Selangor to Sungai Buloh)

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Assalamualaikum semua... Duhhh sebetulnya sedang kehilangan idea untuk menaip kata-kata buat muatan entri blog kali ini... Sudah hampir 2 bulan meninggalkan aktiviti ini... Okeh, sy pun kurang senang dan kurang sehat dan kurang masa untuk menghadap laptop utk jangka waktu yg lama buat masa ni. Perjalanan hari ini sungguh melelahkan!

Semalam tidur jam 3 pagi, kemudian bangkit jam 6 pagi... Kemudian keluar rumah jam 7 pagi, kemudian perjalanan 40 minit dari Kuala Selangor ke Sg Buloh! Kemudian mengejar komuter, kemudian kejar LRT, kemudian mengejar bas ke Kuantan, dan akhirnya sampai di UMP jam 12.30 tgh! Huhhhh, lama tidak melakukan aktiviti kejar mengejar ini membuatkan saya sgt exhausted... Dan jam 3 ptg, SV sdg menunggu di pejabatnya... Owh please, jgnlah dia marah okeh! Katanya semalam, ada 'critical condition' yg perlu dibincangkan! Dan ianya sgt URGENT!

Okeh! Cut d crap! Meh cuci mata dgn foto-foto berikut.. Sudah sangat lama tidak mengupload gambar ke dlm belog! Gambar diambil menggunakan kamera hp 5.0 megapixel... Tidak berapa shantik. Tp layankan saja okeh!





Okeh! Perlu bangkit dr tempat duduk sekarang! Persediaan perlu dibuat sebelum ke medan pertempuran itu...


1 comment:

AIMAN ANDERIL said...

Assalam..bas apa dari kuala selangor ke sg buloh?