follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Wednesday, April 06, 2011

TEMUDUGA TERBUKA UNTUK JAWATAN KERAJAAN

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Asslamualaikum selamat pagi semua... Okeh details adalah seperti di bawah...


MASIH MENCARI PEKERJAAN YANG SESUAI DENGAN DIRI ANDA?!

TAWARAN KERJA

Minat dalam bidang PERTAHANAN?! Bantu skuad negara dalam membanteras jenayah.

Syarat-syarat:
  • Tidak rabun warna
  • Kelayakan minimum SP
  • Berumur di antara 18-40 tahun
Kelebihan:
  • Kerja di bawah agensi kerajaan
  • Gaji pokok : RM1800
  • Elaun bulanan (Kola) : RM300
  • Elaun penginapan : RM300
  • Elaun baju seragam : RM150
  • Dobi : RM60
  • Percuma kursus mempertahankan diri
  • Kenaikan pangkat secara lantikan dari ketua unit jawatan dan mengambil ujian khas
Sekiranya berminat, sila hadir pada sesi temuduga dan dikehendaki membawa kad pengenalan diri serta gambar berukuran passport pada 23 April 2011 di Pejabat Pertahanan Negeri masing-masing.

Bagi yang berkelayakan, uniform akan diberikan 3 pasang setiap seorang dan kelengkapan lain (lengkap) serta perlu melaporkan diri dalam tempoh 60 hari dari tarikh surat tawaran jawatan.

Jawatan: seperti senarai di bawah...

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

POWER RANGERS



KAMEN RIDERS



ULTRAMAN



SAILORMOON (wanita sahaja)


SEMOGA BERJAYA DALAM TEMUDUGA TERSEBUT!

Emel yang saya terima dari seorang sahabat taon 2008 lepas... Cittttt podacittttt, saya pun dah terkena dolu! Hakhakhak... Gurau-gurau je okeh pagi2 bute cenggini. Okeh, sy sgt lapar dan saya mau berpergian utk bekpes! Pejabat Pertahanan Negeri yg dinyatakan di atas adalah rekaan semata2. Tiada kaitan dgn mana2 agensi kerajaan dalam negara ni.

Sumber ilustrasi : pakcik Google


10 comments:

[Pemilik blog tulang ikan] said...

daku dgn sungguh berbudi bahasa dan warasnya ingin bertanya secara paling jujur...adakah daku layak memohon?? krn telah memenuhi criteria yg dinyatakan...

Luna said...

kak ina - mau mohon jawatan mana?!

xazryx said...

nk jadik masked rider bleh ?

Luna said...

xazryx - apa2 pun kna hadir temuduga dulu...

nur ikhyar dee said...

arrgh!!

tertipu dah pagi-pagi..hehe

Luna said...

nur ikhyar dee - hak hak hak...

songkok tinggi said...

bodoh skali..masing yg tkena..harap bersabar yea..hahaha

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

ketinggian 136cm buleh mohon jadi power rangers pink x? uwaaaaaaa!! dah la tengah carik keje ni .. smangat betul membaca .. hukhuk ..

storyfromme said...

saya tak boleh nak pertahankan diri dari lipas.jadi saya memang tak layak.he3.

Luna said...

jgn mare ye.. gurau2 jer.. hak3...