follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Thursday, April 28, 2011

Bertindaklah Sekarang Jika Kamu Seorang Muslim

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM 
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Assalamualaikum...
Sedang blogwalking malam tadi, tiba-tiba terjumpa satu entri mengenai gambar di bawah. Maka saya merasa bertanggungjawab untuk menyebarkannya kepada kamu semua yang bernaung di bawah agama Allah. Saya sudah melaksanakan tanggungjawab saya. Diharapkan kamu semua juga akan melakukan perkara yang sama setelah melihat apa yang terpapar di bawah  ini...



Melihat kepada gambar profilenya saja mungkin kamu sudah dapat mengagak maksudnya. Semudah itu dia menghina agama Islam. Masih kurang jelas?! Lihat gambar di bawah ni pula. 


Jadi apa yang perlu kamu lakukan?! Ikut saja langkah 1 hingga 4 di bawah untuk sama-sama melaporkan perkara ini. Kita wajib perangi musuh Allah. Sekiranya owner profile ni adalah seorang Muslim, laknat Allah ke atasnya!


Klik mana-mana gambar di atas untuk ke profile makhluk itu...


5 comments:

As-Safra said...

salam...syok la entri awk...tapi saya tak hairan semua tu,pasal sekarang ni pun dah masuk zaman fitnah Al-Masih Ad Dajjal,dunia akhir zaman...sudah bersiap kah kita untuk hadapi semua tu???Alhamdulillah...masih ade rupanya yang peka pasal semua ni mcm awk...saya seronok...mungkin kita boleh berbincang perihal agama...???

safurara said...

eeeeeeeeeeiiii knp bodoh sgt.mintak2 mati bumi tak terima.ish geramnya.

Anonymous said...

Well.... We should alert about this!

Arfazilah Abka said...

Tq for sharing! semoga laknatlah c penulis itu..

gadismerahjambu said...

err..geram btol la ble bce bnde nie.. sngp dorg ckp cm tu !! huh