follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Wednesday, April 27, 2011

Jom Join Bloglist Jamal

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM 
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Assalamualaikum...


ARAHAN DARI PIHAK PENGANJUR:
Cerita la sikit kenapa korang nak masuk bloglist Jamal ini dan kenapa Jamal patut pilih blog korang. Kalau ade masa lebih tue, cerita la kenapa tertarik dengan blog Jamal nie dan tolong berikan teguran supaya boleh dibuat penambah baikkan nanti ye.

JAWAPAN SAYA:
  • Mustilah kena masuk bloglist Jamal kalau nak dapat trafik tambahan dari blog Jamal (ayat terus terang ni, tadak cover2!)
  • Kenapa patut pilih blog saya?! Hurmmmm, macam soalan interview je neh! Sebab saya sangat layak?! Hahahaha... Sebabnya, blog saya ni pun ada banyak informasi biarpun cikai2 camni jer. Pastu, saya ni kalau ada masa lapang, confirm akan update blog, so takdelah blog saya ni duk dalam list paling bawah dalam bloglist tu nanti. Hari-hari akan bertukar tajuk latest entri. Bukan tajuk yang sama duk terpampang selama sebulan.
  • Satu yang saya suka pasal blog Jamal sebab tutorial dan tips yang disediakan tu nampak manfaatnya pada blog saya. Dan yang paling penting blog Jamal tak berat.
  • Pasal penambahbaikkan, saya tak terfikir la pulak apa yang perlu ditambah, apa yang perlu dibaiki.

Okeh, itu sajalah kata-kata dari saya. Sekian terima kasih!


4 comments:

Admin said...

Salam.
Untuk bloglist bawah tu ... nanti bila buka balik .. ada tulis berapa yang nak kita paparkan .. pilihlah 5,10,15 .... yang ada .... so dia akan paparkan yang mana ada update entri terbaru atas sekali .. yang lebih2 tu ... kena klik show all.

Ir. Jamal said...

Salam Ziarah dari Jamal dan Terima Kasih Jamal ucapkan sebab Cik Luna sudi join Segmen Bloglist Blog Jamal yang tak seberapa tue..

Jamal dah verify entry nie dan link ke Blog Jamal sekali. Dan penyertaan Cik Luna telah Jamal terima dan boleh tengok kat sini ye..

SENARAI PESERTA SEGMEN BLOGLIST BLOG JAMAL

cik gelong said...

BW dari blog Jamal..

kisah life saya

Ir. Jamal said...

Jamal dah ade Domain baru tau kawan-kawan..

www.jamaluddin.net