follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Friday, May 20, 2011

The 600th Follower : Lisa Afha

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM 
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Assalamualaikum... Aisyemennnn... Buat Follower Ke-600 ni, pun terlajak satu follower jugak sama macam Follower ke-500 sebelum ni. Anyway, oleh sebab belum terlajak jauh macam follower yang ke-555 yang tak dapat dikesan dah sebab sudah terlajak sangat jauh, maka saya masih boleh print screen dan buat satu entri khas buat follower ke-600 saya ni.


 Namun apa yang menyedihkan, saya hampir-hampir tidak dapat menjejaki blog beliau atas sebab seperti di bawah...

 

Luckily, beliau meninggalkan satu komen pada entri saya yang membolehkan saya menjejaki blog beliau. Dan dengan itu saya umumkan bahawa Follower Ke-600 saya jatuh kepada saudari  LISA AFHA. Mari ramai-ramai bertandang ke blog sahabat kita sorang ni... Boleh klik pada banner di bawah untuk ke blog beliau.


Menunggu Follower Ke-666 pula lepas ni... Hopefully tidak terlepas lagi.


7 comments:

Lissa said...

whoahhhh. ta sgka pulak:))
thnks promote blog lisa. hee

Sazali said...

congrate...

Cik Puan Izan❤ said...

tahniah...sudah ada 600 followers... semoga terus maju...^^

safurara said...

wahhhh beshnya...dh 600.tu lah,kdg2 susah mcm tu bile kite nk follow blk bile tak de link kan.redha jelah.

LUNA LANUN said...

ni lah salah satu cara saya menghargai follower2 saya... terima kasih semua.. :)

ummu said...

assalamualaikum Luna
terima aksih ya Luna
sudi follow
blogspot akak yang biasa2 tu
tahniah buat rakan followers yang ebrtuah di atas

seliparpink said...

wuahhh...seronokknyee dan bertuahnyeee...btw best tengok header blogger2 lain yang cantik-cantik banget tuuu..saya perlu belajar buat comey-comey mcm tu tapi selalu tak menjadi dan tak lawa..anywy sy akan berusaha!sy masih mentah lagi.. :))