follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Tuesday, May 10, 2011

Penjual Gadis

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Assalamualaikum...

Okeh ada kerja kosong ni. Sapa nak kerja?! Sapa nak kerja?! Cepat! Cepat!




Haishhhhhhh... Ni sah SPM gagal BM ni...


2 comments:

Ahmad Zaki said...

Assalamualaikum...

orang yg mereka iklan tu mmg bengong... Iklan tu pula tak dapat kelulusan dari majlis tempatan...

regreatnosoul said...

uish lain macam jer tajuk vacancy ni...nak keje kat sini pun ragu-ragu hahahaa.