follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Monday, May 09, 2011

Wedding of Juridah Aton

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Assalamualaikum...

Bila dah nak start musim cuti sekolah, mula la mailbox saya dipenuhi oleh kad-kad undangan perkahwinan dari para sahabat yang mau kawen. Biasalah tu, musim cuti sekolah kan dikatakan sebagai musim mengawan! Hakhakhak.. Ya ka tu?!

Okeh semalam sempat memeriahkan sambutan perkahwinan sahabat saya sorang ni. Kawan sekolah menengah masa kt Sabah dolu2.. Nasib baik dapat suami orang KL, at least saya yang kat KL ni boleh la datang jenguk kenduri kawin dia sebelah lelaki. Yang sebelah pihak perempuan, sah2 dah tak pergi sebab buat kat Sabah.


"SEMOGA ALLAH MEMBERKATI KAMU DAN MELIMPAHKAN BERKAT KE ATAS KAMU DAN MENGHIMPUNKAN KEDUA KAMU DALAM KEBAIKAN"

Owhhh..  Saya kah yang kementot atau dia kah yang tinggi menggalah?! Owh tidak! Dia pakai high heel dan saya cuma memakai sandal yg tiada heel. Sebab itulah kerendahan ku terserlah.. :P
Punyalah susah mau carik Dewan Majlis Perbandaran Ampang Jaya, lokasi kejadian tu berlaku. Menyesal tak google map dulu tempat tu sebelum berangkat ke situ. Haishhhhh... Berejam jugak mencarik! Anyhow, semoga berbahagia sampai hujung nyawa la Ijue okeh...


1 comment:

damha said...

wah cantik nye cik luna bergambar dgn juridah tu...cik luna bila lg....betul la musim org mengawan masa cuti sekolah ni...he333