follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Friday, May 20, 2011

Blog Aku Simple dan Kemas

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Assalamualaikum...


Komen mengenai blog Penulis Senja:
  • Sangat berpuas hati dengan kelajuan page loading blog tersebut.
  • Tiada widget-widget yang karut marut terutama sekali autoplay music dan popup message.

Kenapa saya berminat menyertai bloglist Penulis Senja:
  • Sebagai seorang blogger, penyenaraian blog kita dalam bloglist orang lain merupakan suatu penghargaan ke atas blog kita. Kenapa?! Selain daripada mereka menghargai penulisan kita dan sentiasa ingin up-to-date dengan penulisan kita, kita juga berpeluang menjemput pengunjung ataupun follower yang singgah di blog mereka untuk mengunjungi blog kita. Seterusnya boleh meningkatkan trafik blog kita. Okeh, terskema la pulak sebentar. Saya memang sangat2 mengharapkan bahawa setiap penulisan saya, ada yang membacanya. Jika tidak, tiadalah makna saya berblog, menulis tetapi tiada pembaca. Ibarat menjual tetapi tiada pembeli.


Okeh sesiapa yang berminat untuk disenaraikan dalam bloglist Penulis Senja, bolehlah melawati entri beliau ini.


No comments: