follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Friday, June 03, 2011

2 Faktor Kenapa Nikah Cepat - Salih Yacob

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Assalamualaikum... Susulan berita terkejut mengenai penikahan Salih Yacob dengan isteri ke-4, Samihah Sheikh Ali sebelum ni yang diadakan secara tiba-tiba, Salih Yacob tampil membuat penjelasan kepada media.

Siti Nurhaliza kata: "Biarlah rahsia..." Salih Yacob kata: "Bukan berahsia..."

Menurut Salih Yacob, mereka tidak pernah menetapkan tarikh pernikahan mereka setelah hubungan mereka didedahkan kepada umum, namun ada dua faktor yang menyebabkan mereka melangsungkan segera pernikahan pada 30 May 2011 yang lepas.

Katanya, faktor pertama ialah cadangan bercuti bersama keluarga di China minggu depan dan kedua, kelulusan untuk berpoligami diterima daripada Jabatan Islam Johor (JAJ), minggu lalu. "Sebelum ini, saya bersama tiga isteri bercadang membawa anak bercuti di China minggu depan dan kebetulan, JAJ meluluskan permohonan untuk berpoligami minggu lalu. Justeru, apa salahnya kami terus melangsungkan pernikahan bagi membolehkan Emi turut serta dalam rombongan minggu depan."
Dipetik dari : Harian Metro (2 Jun 2011)

Lawanya la bini baru kau ni Salih!


Ooooo... Itu macam ka?! Patutlah tiba-tiba saja keluar berita kata dah nikah.

Okeh! Sapa lagi nak kawin?! Sebelum tu, g solat Jumaat dulu bagi lelaki muslim tu!


7 comments:

Myra Jay said...

Duit dah ada, tu yg dipercepatkan jugak tu..:)

Beruntung Emi, baru kawen dah dapat p China :)

LUNA LANUN said...

egegeege... tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tiada manusia yang tahu... :P

Cik Puan Izan❤ said...

org byk duit...anytime pun boleh...^^

LUNA LANUN said...

Cik Puan Izan - no comment! egegeggege...

Cik Farah said...

untung salih kan..bini dah lah muda..cantik pulak tuh! perghhhh!

damha said...

Abg SY mmg mampu lakukan semua itu..so teruskanlah..he333..selamat pengantin baru...

shishi.. said...

huhuhuh...rezki...