follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Tuesday, June 07, 2011

The 900th Follower - I'm BELIBER

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum... Hah ni dia Follower Ke-900 tu yang saya tunggu dari pagi tadi... Siap ada yang unfollow saya untuk dapatkan tempat ni *perasan hebat lak blog saya ni* :P... Entah-entah orang tu tak suka dengan blog saya, maka dia unfollow. Hukhukhuk... Biasalah, blog cikai cikaru begini, belum layak lagi untuk menerima follower yang banyak beribu-ribu lemon tuh.

Okeh, biarpun terlajak jugak, hiks... Saya tetap akan promosikan blog dia melalui entri khas buat dia...


Tapi malangnya... Adeh, adik ni tak display dia punya link blog la... Haiyya... Tengoklah ni! Macam mana mau buat lawatan balas kalau begini?!


Siapa mau ganti tempat dia?! Angkat tangan!!!!


UPDATE : SELINGAN

Memandangkan dia ni angkat tangan dulu, maka saya dengan murah hati *kononnye la*, upkan bannernya di sini! Permintaan kamu ditunaikan NETAJOE. Yang lain, pergilah serbu blog dia ramai-ramai! Siap ada entri pasal minyak enjin brand LUNA lagi... LUNA cap ULTRAMAN! Hahahaha...



4 comments:

soorynotnice said...

sayeeeerrrrrrrrrrr.....

Marya Hana said...

comgrat's .. happy blogging .. >.<

LUNA LANUN said...

Frause - granted! hikhikhik...

Marya Hana - TQ dear... :)

soorynotnice said...

terima kasih...ingat ker main2....tetiba jadi btoi laks...trimas...trimas...