follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Tuesday, June 07, 2011

Jangan Samakan Saya Dengan Pelacur!!!

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum... Berikut merupakan petikan berita yang diambil dari Berita Harian Online dua hari yang lepas. Pelbagai respon, pandangan dan pendapat, tidak kurang kecaman yang diutarakan oleh pembaca mengenai kenyataan yang dikeluarkan oleh Dr ni. Apatah lagi pembaca yang bergelar isteri.


Pada saya, kenyataan Dr ni agak keterlaluan jugak. Layan seperti 'pelacur kelas pertama'?! Bagaimanakah layanan 'pelacur kelas pertama' yang dimaksudkan itu?! Adakah seorang isteri perlu berjumpa dengan 'pelacur kelas pertama' untuk menuntut ilmu ranjang mereka untuk diadaptasikan semasa melayan suami?!

Maaf, saya tetap tidak bersetuju dengan kenyataan tersebut. Kenyataan itu terlalu merendahkan martabat seorang isteri okeh!


10 comments:

RashAtie said...

'layan macam pelacur'...ntah pape la Dr Rohaya ni....
perkahwinan bukanlah untuk kepuasan seks semata....

agak2 Dr ni kenakan bayaran macam pelacur kelas pertama jugak kot bila layan laki dia...isk...

EiZaRaZiErYa said...

hurm..zie pon xstuju~ xptot dy mrndh2kn mrtbt se2orang istri yg jgk se2rg wanita sma spt pelacur...haishh~ dunie2...

tikin said...

sy pn stuju..tak patut dr tu ckp cmtu..sepatutnye dia kne gne bhase yg lbih sesuai..bkn 'pelacur'..

soorynotnice said...

nih pendapat aku jer...Pelajur kelas atasan tu bermaksud....layanan yang first class...lelaki memang suka la macam tu..bukan layanan seks semata2...tapi memang la dr tu silap guna bahasa kot...

starscream aisyah said...

ish ish, x patot ckap cm2, kawin bukan semata-mata sbb seks.. =.=

Anonymous said...

Aku setuju pendapat doktor ni. Memang bahasa agak kasar. Tapi sebagai lelaki, aku suka isteri aku layan aku di ranjang (Ulang sekali lagi, layan aku diranjang) lebih dari pelacur kelas pertama. Seks adalah salah satu tujuan utama kita berkahwin. Kalau tak percaya pi tanya ustaz. Dengan seks yang cukup bagi lelaki, semua perkara lain akan cukup. Aku cuma cakap bagi pendapat aku sebagai seorang lelaki sahaja. Aku tau perempuan tak berapa suka bahasa aku ni. Tapi pada pihak lelaki, kami sangat suka dan tak salahkan kalau isteri sendiri layan diranjang siap ada cakar harimau dan sebagainya. Allah bahagi pahala berganda. Pelacur yang Dr ni guna hanya nak mengambarkan betapa layanan yang sangat menghairahkan oleh isteri sangat disukai lelaki.
SIAPA TAK SAYANG BINI WOI!!!

faryzh said...

pandangan aku sebagai lelaki aku tak setuju.memang lelaki nak layanan istimewa drp isteri.mksud aku layanan seks yang memberi kepuasan tapi penggunaan perkataan pelacur tu totally tak patut.nama je dr tapi pikiran haprak.macam orang takde agama bercakap.apa punya bodohlah dr rohaya ni bercakap.

Muttallif said...

Yap! Kenyataan yang tak best sebenarnya...Gunalah, Layan sebaik2nya...layan suami sampai suami pengsan...layan suami sampai suami tak nak turun kerja ke...adeh...ade ke samakan dengan pelacur...hadoiiyaiii

Anonymous said...

Masalahnya kaum perempuan jenis tak boleh pk jauh, and bila masuk bab macam ni dia saje2 buat tak paham n konon2 merendahkan martabat mereka konon..

Aoa kerja pelacur? Melayan kehendak seks bukan? Ke keje dia jadi cikgu? Ataupun keje engineer? So dia melayan seks. Bagaimana seks pelacur kelas pertama? Bagi saya, layanannya kelas, wajah cantik,bau harum, seksi dan sebagainya sepeti yang disukai lelaki, oleh itu dia dibayar mahal n digelar kelas pertama.

untuk sape layanan seks macam tu? Untuk kawan2 kamu ke?kalau untuk kawan2 kamu atau lelaki2 yang kamu suka baru la dikatakan menjatuhkan maruah, tapi ini untuk laki korang.

Maksud dr rohaya senang je kalau ko tak paham, maksudnya melaya seos suami mestilah secara yang amat disukai oleh suami korang, tp dia gunakab pelacur untuk bagi kamu terus paham apa n cara macam mana layanan seks tersebut.

memang la seks bukan segala2nya dalam perkahwinan, tp bab ini menceritakan pasal seks sahaja, of course la benra lain pun penting, tp tu bab lain la,yang ko nak pusing citer buat2 tak paham kenapa? Memang pendek la akal pempuan ni.

Anonymous said...

Bini AQ lyan rmai jntn...AQ ske dia lyan jntn2 mcm pelacur