follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Monday, June 06, 2011

Pengakuan Jujur Budak Sekolah: "Cikgu, Terimalah Pengakuan Ikhlas Ini"

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum... Haishhhhh... Budak-budak sekolah zaman sekarang. Tengoklah betapa jujurnya mereka mengakui sebab kenapa mereka tidak menyiapkan kerja sekolah. Zaman saya sekolah rendah dulu, saya senyap saja bila cikgu tanya. Redha je kalau cikgu nak denda  berdiri atas kerusi. Huhuhu...


Jauhnya kucing tu merayau carik makan ye dik?!


20 comments:

apik pehe said...

hahaha..kucen lak yg jadi mangsa..haha

Syuk Ry said...

nice.. kucing mkn kerts latihn.. hehe.. :D
Hasil Karya A&W What Your Stories Contes 2 !!

wanie said...

nasib baik cikgu tu pun tak loyar buruk pula... "cikgu maafkan kamu, tapi cikgu tak nak maafkan tanggan kamu yg tak tahu jaga buku tu.. mai sini tangan kamu" lol

Bapak said...

kucing jiran kepada jiran tu..hahahha...

azimah azizud-din said...

harap sangat cikgu die xmrh die dgn kucen tu skali..sian die..tak berdosa pun tak siapkan keje skola..=p

isma said...

peerrrrhhhhh.. selambe dia je bagi alasan tak logik tu....

Mohd Yusuf said...

hahaha, budak sekarang nie makan apa ye sampai pandai cari alasan lain dari yang lain...

kokser kokdam said...

haha.. kucing tu akan dirotan psni...

suha said...

erk bijak tol..cm nak buat adk agkt je haha (^_^)

cleverspider55 a.k.a alam1cinta said...

Biasalah tu..bila dah buat salah,mcm2 lah alasannya..

Eera Shera said...

haha..alasan budak terlebih bijak

Shuk_ArChie said...

hahaha... alasan #$%^%.. funny.. berani korek bom! thumbs up!

Cik Puan Izan❤ said...

jahat tul kucing tu..mcm takde benda lain dia nak mkn...

Srikandi Cinta said...

Haaa.. ni dia cikgu dtg huhu.. yg sepah2 kenapa?? huhu simpan baik2 la.. kata nak jadi dak pandai :)

umie said...

saya maafkan...
datang terjah & follow u..:-)

keroro said...

hahaha kesian kucing tue :P

Anonymous said...

hahaha sempoi la budak ni..dah pandai dah budak skrg

shopping2u said...

pebgakuan berani mati!

a pis of art said...

mesti cikgu tu terharu.. =P

damha said...

mungkin ini alasan yg ikhlas drp budak tu...kanak2 yg lurus bendul..n tidak cakap bohong...walaupun pada pandangan org dewasa alasan ini x masuk akal...