follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Wednesday, June 08, 2011

NOTIS!!! Cuti Umum

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamulaikum... Dear readers, hari ni terpaksa memulakan cuti menulis blog seketika sehingga diberitahu kelak. Ada urusan dunia yang perlu diselesaikan segera! Kepada blogger yang telah meninggalkan komen dan link untuk Segmen Ben Ashaari Ajak Tukar Link, maaf tiada kesempatan lagi untuk membuat lawatan balas. InsyaAllah akan datang okeh! Jangan risau...

Kepada pengunjung yang mengunjungi blog ini, jika bosan, bolehlah membuat blog walking untuk senarai blog seperti di berikut:




Juga kalau rajin, mari sertai giveaway saya ni. Tarikh tutup 30 Jun 2011.


Baiklah, sebelum saya tinggalkan kamu semua, mari saya bawak jalan-jalan naik kapal terbang. Boleh tengok awan-awan kapas yang putih bersih itu. Hehehehe... Gambar-gambar berikut semuanya ditangkap dari dalam kabin pesawat sepanjang penerbangan ke beberapa destinasi sebelum ini. Kecuali gambar yang terakhir.

Sila pasangkan tali pinggang keselamatan anda sehingga isyarat lampu pasangkan tali pinggang keselamatam dimatikan. Lokasi, lapangan terbang Miri, Sarawak.

Miri Airport runaway...

Somewhere in west coast of Borneo. Lokasi secara khusus tidak diketahui. Penerbangan dari Miri ke Kota Kinabalu.

Pesisir pantai barat Sabah. Kawasan Kinarut. Penerbangan dari Kuala Lumpur ke Kota Kinabalu.

Gula-gula kapas... Hikhikhik...

Gambar-gambar berikut pula merupakan pemandangan pada waktu matahari terbit. Penerbangan dari Pulau Pinang ke Kuala Lumpur. Kalau tak silap, masa ni flight dalam pukul 5.00am. Serius sangat cantik pemandangan ini. Ini merupakan kali pertama saya melihat pemandangan matahari terbit dari atas awan. Atas awan?! Betul lah tu. Sebelum ni tengok dari darat je. Yang  ni tengok dari udara. Huhuhu...

Macam buih ombak memhempas pantai pun ada kan?!

Serius cantik! Subhanallah!

Gula-gula kapas lagi... Hikhikhik...

Owh dan ini pemandangan senja setibanya saya di Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu Terminal 2 (KKIA T2).

Okeh, enjoy your flight! Saya pergi dulu okeh!


5 comments:

safurara said...

hepy holiday dear.

Kamal Halim said...

selamat bercuti k.And come back soon.

damha said...

saya pun dah sampai kat terminal 2 kk...masa tu saya bertolak dari penang ke kk kul 8 mlm...

fRaMe+LenSeS said...

Subhanallah... cantiknya...

Ann said...

cantik pic...
neway...salam prkenalan;)
jemput singgah
http://cheriterazanyra.blogspot.com