follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Thursday, June 09, 2011

Petua Menegangkan Kulit Muka

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM


1. Ambil sebatang timun. Sagat atau hancurkan sehingga lumat.

2. Campurkan dengan tepung ubi kayu dan sedikit air. Kacau rata. Pastikan adunan tidak terlalu cair.

3. Sapukan adunan pada muka dan biarkan sehingga kering.

4. Bilas dengan air.


4 comments:

solomolo said...

kalo guna masker timun yg dah siap je bole tak ???

rara pinkmafia said...

WOW BOLEH EH.luna penah buat ke?

NinaAz said...

Nak try lah! tp tepung jagung jea ada skg.huahuahua...

LUNA LANUN said...

solomolo - masker timun yg siap maksudnya yg beli tu ke?!

rara - tak nampak lagi kesannya sebab penah try sekali jer.. keh3! sy ni jenis malas skit nk facial2 neh! huhuhu.. tu muka selebet semacam je!