follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Tuesday, June 07, 2011

Mereka Letak Harga RM 17,233.01 Untuk Beli Blog Saya! Murahnya!!!

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum... Aisyemen... Janganlah terkejut pulak. Itu hanyalah anggaran nilai laman blog saya yang cikai cikodok ni menurut BIZinformation Malaysia. Rozelt la ni yang pengaruhi saya untuk check nilai blog saya ni. Hehehehe.. Apa-apa pun, terima kasih ye Rozelt sebab berkongsi.


Manakal 10 laman web yang termahal di Malaysia seperti yang disenaraikan oleh BIZinformation Malaysia adalah seperti berikut:
  1. google.com.my (RM 89.90 Million)
  2. thestar.com.my (RM 12.79 Million)
  3. maybank2u.com.my (RM 12.23 Million)
  4. mozzi.biz (RM 11.46 Million)
  5. malaysiakini.com (RM 10.26 Million)
  6. lowyat.net (RM 8.55 Million)
  7. mudah.my (RM 8.04 Million)
  8. utusan.com.my (RM 6.48 Million)
  9. cari.com.my (RM 6.00 Million)
  10. bharian.com.my (RM 5.56 Million)
*senarai adalah seperti di atas semasa artikel ini ditulis.


8 comments:

Unknown said...

kurang2 blog kamu ada nilai...

entah2 blog saya negatif

Unknown said...

hehe..dah cuba ke?menarikkan..

tapi tengokla pageview luna..nak dekat 500 kot..kagum2~

eliyaezlinalias said...

hentah2 kalo akak try cek kuar jawapan cenggini::::
"JANGAN PERASAN, TADE SAPE NAK BLOG KO!"
hukhukhuk sedey meruntun jiwa~~~

p/s: tumpang gumbira tengok blog2 orglaen hebat & bernilai tinggi! BRAVO!

Kamal Halim said...

kira mahal ler 2 cik luna oii..
Apa2 pun tahniah.

Anonymous said...

blog saya RM1000 lebih je...hahhaa

Mehmed - said...

wah banyak juga tu..

kitaro said...

orait la tu luna lanun...blog ak hanya Afirulfaiz.blogspot.com Valuation RM 2,687 jer...

huhuhuhu...tp ade gak nilai..heee

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih