follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Thursday, June 09, 2011

Karangan Yang Boleh Buat Cikgu Tekanan Perasaan!!!

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum... Haishhhh... Apa la yang budak ni belajar masa dalam kelas Bahasa Malaysia dia ni?! Saya nak gelak guling-guling lepas baca karangan ni pun tak sampai hati. Cikgu siap suruh jumpa kaunseling lagi tu! Kaunseling?! Hahaha... Cikgu pun akan jumpa kaunseling juga kalau lebih ramai pelajarnya buat karangan sedemikian rupa. Tapi kalau anak murid buat surat kepada cikgu buat pengakuan jujur macam dalam entri ni?! Lagi la cikgu rasa macam nak makan je kertas tu! Hahahha...


Cikgu-cikgu sekalian, sabar je lah ye... Banyak sungguh dugaan engkau orang mengajar kalau begini!


12 comments:

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

haha.. JUMPA KAUNSELING keee atau JUMPA KAUNSELOR...

: REVIEW: X MEN FIRST CLASS bosan!
: REVIEW: NUR KASIH THE MOVIE epic cinta!
: TUTORIAL: SCREENGRAB capture screen lebih luas
: PROMOSI KLIK SAMPAI RANAP!

dyan said...

bukan takat tertekan..dah boleh jadi lawak dah...

~cik emmie~ said...

tersedak CE baca karangan budak nih...

:: BFF Contest!! Boleh tolong CE tak? ::

zarulfarhana said...

tu dia aih....

sobri yaacob said...

ha,,ha.. apa la yg bdak ni tulis...
tkanan prasaan cikgu yg baca,,,

linda a.k.a ibusumaiyah said...

sabor je la...adehh

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

boleh gila kalau hari2 baca karangan mcm ni... (^^,)

AdaApe..? said...

dasyat krangan die...fuhhh smngat...

UyaRayza said...

ini sangat kelakar heheheeheh

Leya said...

:-) confirm tekanan...

Shuk_ArChie said...

Hahaha serius x tahan! hahaha lawak sangat.. aduh! huhu... saya x kan anggap benda mcm ni sbgi tekanan... cuma ujian harian yg lawak... enjoy je.. hahahaha

LARA ZIZIE said...

paling klaka! hahaha...=)