follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Monday, June 20, 2011

Menangi Percutian ke Hong Kong Disneyland Dengan Bermain Game Mudah Anjuran Castrol Malaysia

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum...

Tau kan jenama Castrol ni?! Mereka sedang anjurkan sebuah game iaitu:


Dan hadiah-hadiahnya?! Serius... Sangat menarik weh! Hadiah adalah seperti di bawah ni:




Saya pun dah beberapa kali main game tersebut. Dan score yang paling tinggi setakat ni, caitttt 750 saja! Game ni serius sangat mudah. Terdapat dua cara untuk bermain dengan game ini, sama ada menggunakan webcam ataupun mouse.

Untuk bermain menggunakan webcam, apa yang diperlukan adalah kepala kamu. Hahahaha... Tengoklah macam gambar-gambar di bawah ni. Beza bermain menggunakan webcam dan mouse ni, bermain menggunakan webcam diberi ganjaran 3x lebih tinggi berbanding jika menggunakan mouse.

Yang ni adalah screen capture yang saya buat sendiri. Masa ni sekadar cuba-cuba main dulu. Baru nak amik feel bermain. Baru nak fahamkan cara permainannya. Castrol tu akan sentiasa melekat kat dahi kita. Cara untuk mendapatkan mata daripada permainan ni, kamu cuma perlu titikkan oil drop tersebut kepada piston-pistol yang lalu dihadapan kamu tu sebelum samapi kepada raksasa di sebelah kiri skrin. Peraturan lanjut boleh didapati di laman Facebook Castrol Malaysia.

Yang ni automatically captured masa kita sedang main game. Di akhir permainan setelah kamu submit score kamu, beberapa keping gambar yang telah di'captured' semasa kita sedang bermain akan dipaparkan untuk kita pilih untuk post pada wall Facebook kita. Perasan tak icon magnet tu?! Ianya akan muncul sekali sekala dalam 3 saat kot sebelum ia hilang semula. Bila muncul je icon magnet tu, kamu halakan bekas Castrol tu kepada magnet tersebut untuk mengutipnya. Adalah tu manfaatnya untuk membantu kamu score more dalam game ni.

Susah untuk faham penerangan saya?! Maklumat lanjut, klik saja pada pautan berikut:



1 comment:

soorynotnice said...

Tengoklah nanti balik kerja..aku try main...time kejer tak leh main...baca blog takpe