follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Thursday, June 02, 2011

My 777th Follower - Cik Awin

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Assalamualaikum... Jeng! Jeng! Jeng! Siapa dia Follower ke-777 saya itu?!

My 777th Follower... Eheksss, terlajak lak :P

Aisyemen... Asyik terlajak saja. Nasib baik tak terlajak jauh. Masih boleh la saya nak menjejaki Follower ke-777 saya itu. Jadi, apa kata kamu semu pergi menerjah dia! Kasi takajut terkejut sama dia! Klik saja banner dia di bawah ni! Kita sama-sama saling support sesama blogger! Yeahhh!!!

Hek3! Bukan main besar lagi saya promote Cik Awin punya banner ni!

Ehemmmm... Yang si lelaki tu, jangan tenung lama-lama gambar ni, bahaya! Renungan cik awin kita ni terlalu menggoda. Hik3! Jangan tenung lama-lama tau! Satgi menjawab pulak gambar ni, "Apa pandang-pandang?!" Mau meloncat kamu dari depan PC/laptop kamu nanti. Hak3! Gurau aje la...

Sedang menanti Follower yang ke-800. Siapa pulak bakal orangnya itu?! Tunggu saja!


3 comments:

Anonymous said...

banyaknya sudah followermu tuh... byk duit, kirim2 cni

LUNA LANUN said...

kau ingat senang?! berkakai jugak aku mengunjar follower ku ani! nda byk, bru 50 ringgit sja! hua3! duit masuk tandas pun nda lepas tu!

✿cik awin✿ said...

hehehe... tenkiu LUNA LANUN~