follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Wednesday, July 20, 2011

Fikir-fikirkanlah...

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum... Okeh, ini adalah entri 'mengambil kesempatan dalam kesempitan'. Ambil masa sekejap sambil sedang menyiapkan diri untuk present my viva voce slide depan supervisor saya.

Sedang belek-belek backup notes untuk presentation petang ni, terjumpa lak dua baris ayat pujangga ni, entah bila tah saya tulis dalam nota kecik ni (untuk rekod, nota kecik ni sentiasa ke hulu ke hilir dengan saya sejak mula mendaftar untuk melanjutkan pengajian peringkat sarjana di UMP ni). Ayatnya begini:

Knowing is not enough, you must apply it...
Willing is not enough, you must do it...

Maaflah, ayat tu dalam bahasa kampung saya la pulak! Hakss... Ermmm, fikir-fikirkanlah...

Okeh, sambung buat kerja!

Dah join SEGMEN MARI MENAMBAH FOLLOWER ni tak?!


4 comments:

honey amour said...

sama la..bahasa kampung saya mcm tu jugak..eh,,kita sekampung....hahahha :)

Shafiq said...

Hehehe...betul2.. :-)

Unknown said...

kenal tak miss farah? hehehe

Biar Tinggi di Langit said...

saangat mendalam ayat tue.. :)