follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Wednesday, July 13, 2011

Urghhh!!! Penat la nak layan...

BISMILLAHIRRAHMNIRRAHIM

Assalamualaikum... Okeh ini entri kelam kabut of the day. Bukan entri wordless wednesday. Baru semalam sampai Kuantan dari KL. Penat belum betul-betul hilang sebab drive non stop semalam. Hari ni kena balik KL pulak semula! Haishhhhh... Okeh! Okeh! Saya tak kisah sebabnya ada perkara yang sangat menarik menanti besok... Perkara yang mungkin hanya berlaku sekali dalam seumur hidup saya... Kawin?! Bukanlah... Haishhh ke situ pulak! 'Perkara' mungkin bukan perkataan yang tepat bagi menggambarkannya, ermmmmm... Oh ya, 'tempat'! Yesss, itulah dia. Tempat yang mungkin hanya akan saya jejaki sekali dalam seumur hidup saya.

Tempat apakah itu?! Tunggu la entri yang akan saya post berkaitan tempat tersebut. Kalau sempat post besok malam, saya post besok malam. Kalau tak, mungkin hari Jumaat. Okeh! Okeh! No more word... Siap balik KL sekarang!


6 comments:

safurara said...

hati hati eh luna =)

Unknown said...

curiousssss hehehe

LUNA LANUN said...

rara - hek hek hek... tq rara...

Uya - jeng! jeng! jeng! tgu entri mengenainya nanti...

Syazana Zainn said...

wah bikin saspen ye xP

Cik Puan Izan❤ said...

bila awak tulis mcm tu...akak pun mengah baca cerita awak..tak tau tiba2 baca cara kalut...heheeh

LUNA LANUN said...

schaze - sy lg suspen menunggu hari esok!

Puan Izan - ilek! ilek kak! baca pelan2, jgn kelam kabut... hahhahaha...