follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Saturday, July 23, 2011

FOTOGRAFI AMATUR - Bukit Melawati, Kuala Selangor

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum... Baiklah, yang ini adalah entri 'lebih gambar dari ayat'. Sebab entri-entri mengenai lokasi penggambaran ni saya sudah buat entri sebelum-sebelum ni... Anda boleh lihat di sini okeh:

  1. Kompleks Sejarah Bukit Malawati, Kuala Selangor
  2. Rumah Api Kuala Selangor
  3. Ramah Mesra Bersama Monyet Di Bukit Malawati

Maka entri kali ni, hanya entri sesi fotografi oleh model-model dan photographer yang tidak berbayar... :)






























Napa muka saya sama jer macam muka adik saya?! Jawab! Jawab! Kalau kau pikir kau bijak, jawablah! Hahahaha...

Okeh! Sekian terima kasih...


13 comments:

zulkifli said...

nice! :)

ishy77 said...

semart gambo boh!

Shafiq said...

Kenapa muka model ni dengan muka awak hampir sama ek? hehehe

myra yusreena said...

haha..same2..mesti dlu2 mak awak ngidam anak kembar,tapi adek awak tersekat ag kat dalam uh..hohoho

*gile xmasuk akal..wahaha*

haha..btw,gamba pijak meriam tuh semat lah. i loike~! >.<

LUNA LANUN said...

zulkifli - tq :)

ishy77 - semart + semak... hahahha..

Shafiq - ermmmmm... pkir jap, nape eh?!

myra - tetttttttt!!!! salah! hahahahha... sy suka gmbr yg nmpk kaki tu jer... :P unik.. huk3, puji gmbr sndr!!

ascil.punye.lah said...

alaaaa kite pon nak jadik model jugakkkkkk.*cehhh tetibe*

LUNA LANUN said...

ascil - mai dtg Bukit Malawati, Kuala Selangor. Sini sgt cantik owhhh klu mau buat sesi fotografi.

bombay said...

dekat je dengan umah saya..dok kuala selangor jugak..tapi dekat dengan kelip-kelip kg kuantan..:)

LUNA LANUN said...

bombay - lorrr... org Kuala Selangor rupanya... ingatkan bombay sana mari! hahahaha... :D

Amy A. said...

seronoknye bergambar-gambaran..*cemburu*

damha said...

pic yg paling menarik...saya undi pic no 5...he3333...

Umedia Network said...

Wah!! Cik Luna suka hang out di Bukit Malawati ke? huhu. Dekat dgn tmpat saya. :)

LUNA LANUN said...

Amy - selagi punya kamera sendiri, bergambar lah sepuas hatinya... xyah pkai kodak pun.. hahaha...

damha - haipppppp!!!

UN - dah sy duduk Kuala Selangor dekat Tesco tu, kt mn lg tmpt nk hangout kt Kuala Selangor ni selain Bukit Malawati tuh?! huk3!