follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Thursday, July 07, 2011

Touching Thursday #01: Bawak Diri, Daku Merajuk!

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum... Lokasi pada waktu ini adalah di LCCT, Sepang. Sedang berkira-kira untuk naik flight yang mana satu... Semalam majuk bawak diri memandu kereta dari Kuantan ke KL... Hari ni nak sambung majuk nak bawak diri naik belon ni pulak! Grrrrrr...

Tungguuuu.. Saya follow kamu semua...

Buhbye semua! Jangan dirindu bila saya sudah tiada!

Jumpa engkau orang bila merajuk ini sudah redha! Tunggu saja ke mana pesawat ini akan mendarat nanti! Di situlah saya turun!


8 comments:

SoLy SoLicious said...

amboi..majok smpai mcm 2 skali...nk p mn nih?

KuNanGKuNanG said...

nape mrajuk2 ni...nk gi mane?nk ikut leh?:P

Kamal Halim said...

jgn majuk lama2 dah..kan berkulat blog ni krg..hehe..
Jom baca:
Tips Menikmati Seks Kilat

Unknown said...

acece. merajuk kenapa pulak?
haha:D
http://salwaismail.blogspot.com

Abang Kacak said...

nak ikut2.. hehe..

ciek niena said...

nak follow gak.. hehe

Diana @ BKKC said...

nak itut.......

Biar Tinggi di Langit said...

hihih, cik luna, jom kita naik kapal terbang ajoma.. hiii, ceria2 selalu k :)- thanks coz sudi drop by blog saya n bg kata2 semangat kt saya.. sarang hae.. :)