follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Thursday, July 14, 2011

Jeng! Jeng! Jeng! Sapa cepat, dia dapat...

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum... Perghhhh penat! Okeh! Okeh! Saya bagi intro dulu ye tentang 'tempat' yang saya maksudkan dalam entri semalam tu... Yang saya exited giler nak pegi tu... Untuk cerita penuh, tunggulah dulu. Tunggu lewat malam ni ke, paling lewat pun pagi besok. InsyaAllah. Nak kena edit dulu gambar-gambar tu. Nak letak watermark lagi.


Jeng! Jeng! Jeng!


Cer teka! Cer teka! 'Tempat' apakah ini?! Mesti ramai yang tau ni kan?! Saje je engkau orang buat-buat tak tahu eh... Jawapan yang paling cepat, paling tepat dan paling spesifik, ada hadiah misteri yang menanti. Misteri?! Mesti la misteri, sebab saya sendiri pun belum terfikir lagi nak bagi hadiah ape... Hik! Hik! Hik! Clue boleh tengok entri ni okeh!

Syarat?! Mesti ada syarat okeh...
  • Buat entri ringkas dengan tajuk seperti tajuk entri ni.
  • Letak banner blog saya dalam entri tu.
  • Linkkan ke entri ini.
  • Siap! Bagi jawapan dan link entri dalam ruangan komen di bawah.
  • Tarikh tutup: terpulang secepat mana saya post entri cerita penuh mengenai 'tempat' tu.

Kalau tiada jawapan yang tepat, jawapan yang sipi-sipi tepat pun, boleh la diterima... Janji ada kaitan dengan tempat tu. Okeh, selamat meneka! Perah otak! Perah!


5 comments:

Fadzillah Kamarudin said...

saya join...

id : Fadzillah Kamarudin

http://fadzillah-kamarudin.blogspot.com/2011/07/jeng-jeng-jeng-sapa-cepat-dia-dapat.html

jawapan : istana negara

Biar Tinggi di Langit said...

alamak... saya x tahu.... hemmm, nak fikir kejap... :)

Cik Purple said...

sy jawab ISTANA! sebab nampak kat blakang org pakai bju melayu wa hitam! hihihi..:p

http://cpluckiest.blogspot.com/2011/07/jeng-jeng-jeng-sapa-cepat-dia-dapat.html

adanaberkat said...

salam.jawapannya...jenggg..Jata negara ini macam dikepala kerusi dewan rakyat ker..

Cik Nina said...

bank negara ! :]

betul ke ? :}

dtg singgah blog saya :
http://dyanina.blogspot.com/2011/07/kepenatan-kepokaian.html