follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Sunday, July 24, 2011

Hari Untuk Menyepikan Diri

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum... Mungkin ada yang perasan (ader ke?), dan mungkin juga tidak... Hari ni tiada entri langsung dari pagi sehingga kepada entri ini. Hari ini dalam sejarah... Hak3! Okeh shut up Luna!!! Hari ni terpaksa menyepikan diri... Terpaksa menjauhkan diri dari sebarang sumber-sumber yang memungkinkan capaian internet kepada laptop! Kerana?!

Tomorrow will be the biggest day!!! Biggest day?! Kawen?! Haishhhhh... Tak abih-abih ke situ pikiran engkau orang ni! Tak lah! Yang ni hah!

Kununnya nak stand down daripada blog untuk tempog seminggu, tapi ada jugak kemunculan saya eh?! Kali ni, betul-betul serius! Mulai saat ni, sampailah ke jam 2.00pm (masa kejadian) besok (25/07/2011), saya akan bersenyap dari blog untuk memberi laluan kepada antara perkara terpenting dalam hidup.


Ya, ini cuma hiasan saja. Entri harus diserikan dengan gambar. Egegegegeh...


Okeh, besok merupakan the final battle setelah sejak January 2008 saya mengharunginya. Lulus gagal, besoklah penentuannya... Minor correction, major correction, besoklah penentuannya. Boleh teruskan ke PhD (bukan penyakit hasad dengki okeh!), atau tidak... Ermmm tengok dululah. Perlukan tempoh bertenang sekejap sebelum sambung PhD.

Okeh, okeh, harus berundur dulu. Ya Allah, Kau terangkanlah hatiku, Kau mudahkanlah urusanku, Kau bukakan ikatan lidahku, Kau fasihkan tuturku. Amin... Kepada individu-individu yang tersayang di luar sana, engkau orang semua doakan aku okeh! I love you all so much! InsyaAllah akan memberikan yang terbaik besok.


6 comments:

Anonymous said...

damha...

doa n harapan saya moga2 cik luna akan berjaya mengharunginya dgn sebaik2nya....selamat maju jaya...

LUNA LANUN said...

damha - makasih ya pak! :D

isma said...

good luck dear.. tak pe stop blogging demi masa depan yang cerah..

Ieqahgajah said...

good luck lunaa...

suke tgok pic diatas..bersih tanpa pape alas..siap ats sejadah lagi yunk

Shafiq said...

semoga berjaya. :-)

DILEMA WANITA said...

amin..ade usaha pasti akan berjaya.. =p