follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Saturday, July 02, 2011

Saya Akui Saya Jatuh Cinta Dengan Suami Orang Ni! So What?!

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum... Saya hanya wanita biasa, juga punya hati, juga punya perasaan yang mudah tersentuh... Bukan saya minta jadi begitu, tapi siapa saya untuk menghalangnya?! Kalau itu sudah takdirNya... Serius saya dah lama minat dengan suami orang ni... Dah la handsome, kacak, bergaya, segak, bijak, pandai, cerdik, pokok pangkalnya, secara fizikalnya, dialah yang sempurna...

Mesti ramai golongan wanita terutamanya yang bergelar isteri di luar sana tu yang akan mencemuh saya dengan kenyataan yang saya keluarkan ni... Biasalah, bab-bab suami orang ni, pantang kalau diperdengarkan kepada mereka. Kau nak marah, marah la... But seriously, saya jatuh cinta dengan dia ni! Mesti engkau orang tertanya-tanya siapa si suami orang tu kan?! Sempurna sangat kah dia sampai saya boleh terjatuh hati kat dia. Okeh, apa nak disorokkan?! Bukan saya buat jenayah atau buat dosa pun. Ya, dialah orangnya...


12 comments:

azwa amani said...

huhuhuhuhu... ingatkan sape lah :)

Firdaus Life said...

haha dengan dr sheikh muzaffar rupanya :D

msredcheesecake said...

cik luna.
rasanya ramai yg minat suami org ni...hheee

Anonymous said...

Hahaha. Nice entry. dr. shekh muzaffar mmg terbaik!!!

arituarini said...

cuak aku ...nasib tk klik...kih kih kih kih

cikgu said...

blog ni best..sy follow kembali..slmt berkenalan..

Kamal Halim said...

hmm..rasanyer ramai lg jatuh cinta ngan dia..tp cinta pandangan mata tak sama ngan cinta kenal jiwa..hahaha..
pandai wat lawak!

Unknown said...

cukup pakej tuh.. hehe

Kak Mahh said...

Akak tak mahu komen pasal entry nak puji gambar header atas tu...CANTIK

LUNA LANUN said...

zmah - tq akak :)

akubiomed said...

Hatinya sudah berpunya sabar jerlah :-)

As-Safra said...

Salam...Dah follow,memang menarik...