follower: jika widget tidak kelihatan, klik 'follow' pada navbar di atas sekali untuk follow.

Tuesday, July 05, 2011

Stesen Minyak Ni Buat Lawak La Pulak!

BISMILAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum... Rasa-rasa engkau orang akan terkesan tak dengar 'permintaan patut' dia ni?! Hahahaha... Tak banyak untung kot stesen dia ni...


Lepas isi minyak tu, engkau orang pergi la beli sekurang-kurangnya gula-gula seposen pun... Kesian lak... Ekeekekeke.. Macam-macam hal!


13 comments:

EiZaRaZiErYa said...

adoiiii~ xleyh blah betull..ermm..

Cik Asma BLuppy said...

lawak btol la.
nmpak sngt xikhlas=)

Shafiq said...

hehehe..kelakar-kelakar.. :-)

John Rennoult said...

hahaha.. btul juga iye.. pasni nak beli la gula2 cepocenn ciann mereka..
http://akubecerita.blogspot.com/2011/07/berbulan-madu-boleh-mati.html

mira nasiruddin said...

hehe... klako2...
sabo jew la stesen minyak 2...
kat mane la...
teringin nak tgok

umie mia said...

la pulak..gini pun bleh kihkihkih

Zinnirah Humaira said...

haha, pelik nih stesen. :P

Leya said...

pernah jugak tengok kat setesen minyak di sini..

UyaRayza said...

stesen myk mane nie hahahahaha

SpaQue said...

hak3..mendalam gle mksd 2..

rupenye dorg da perati gelagat pelanggan stesen minyak 2 ;p


Entri Ngetop Papadom 2 Shooting In Penang | Skodeng Aktiviti Sekitar Pulau Mutiara

Meck said...

haha ni lawak!

Chempaka Sari said...

mesti pemilik die melayu ni...

N A T A S Y A ツ said...

haha , tak pena nampak pulak selame ni :D

lawak pulak :))

#pemintaan peribadi tu xD